Husbilssäsongen är här!

Husbilssäsongen är här!

Husbilarna har redan påbörjat säsongen och i helgen var det fullt ös. Husbilsparkeringen är en bra inkomstkälla för Lagunen, men det kan såklart alltid bli bättre. Styrelsen tar gärna emot förslag och hjälp för att marknadsföra och göra oss ännu bättre för besökande husbilar. Du kan testa kommentarsfältet nedan. 😀

Sjösättning

Snart är det dags… Visa hänsyn till dina båtgrannar genom att förbereda mastning och bli inte liggande vid kranen i onödan.

Hej Lagunare. Snart är det dags för sjösättning och för att vi alla ska få plats är det bra om ni inte parkerar på ytan mellan mastplan och bryggan. Det är många som ska ut i helgen, så se till att vara redo och förberedd när det är din tur